Znacząc głos w uchu
Profil zawodowy tłumacza sięga zwykle nieco dalej niż do kompetencji przekładu w zaciszu domowym lub biurowym. Wielokrotnie tłumacz pracuje na forum, gdzie ma pod sobą wielu słuchaczy. Poza tłumaczeniem symultanicznym czy też konsekutywnym, spoczywa na nim ciężar udanej i pomyślnie zawartej transakcji.
Tłumacz jako głos negocjatora
Tłumacz biorący udział w negocjacji funkcjonuje zwykle jak ogniwo łączące dwie strony powiązane ze sobą wspólnymi interesami. Istotą pozytywnego zakończenia transakcji jest umiejętne tłumaczenie szeptane do ucha najbardziej wymagającego przedsiębiorcy. Należy bowiem uzgodnić warunki, sposób dostawy, niejasne postanowienia umowy współpracy, terminy oraz kwestie finansowe.
Tłumacz przekłada tekst rozmówców w dwie strony, tak aby móc znaleźć wspólny mianownik komunikacji.
Fachowość i doświadczenie specjalisty sztuki translatorskiej buduje zwykle pozytywny wizerunek firmy oraz jego właściciela.
Aspekt kompetencji tłumacza uczestniczącego w negocjacjach
Ważnym narzędziem tłumacza jest znajomość omawianej dziedziny. Z uwagi na rosnące zapotrzebowania rynku oraz postęp nauki w niemalże każdej dziedzinie, świetni oraz wyszkoleni tłumacze stanowią podstawę każdego udanego spotkania biznesowego. W szczególności mile widziani są tacy, którzy idealnie odnajdują się w dziedzinie techniki, gospodarki oraz prawa.
Biuro Tłumaczeń WORDS CONNECT gwarantuje swoim Klientom usługi tłumaczeniowe najwyższej jakości. Tłumacze współpracujący z biurem posiadają wieloletnie, udokumentowane doświadczenie, którym wspierają Państwa podczas każdej ważnej rozmowy. Gwarantujemy pomoc w najbardziej wymagających sytuacjach. Tłumaczenia ustne w Sądzie, u Notariusza, w Urzędach, na konferencjach lub spotkaniach biznesowych stanowią nieodłączny element naszej codziennej pracy.
Państwa zadowolenie jest naszym priorytetem. Gwarantowana jakość, terminowość i doświadczenie natomiast, stanowią niekwestionowaną korzyść dla Państwa interesów.
Serdecznie zapraszamy do współpracy zarówno klienta indywidualnego jak i biznesowego.